Opis
Fuel. EXe 9.9 XTR odmienia kolarstwo górskie na najwyższym poziomie jako maszyna, która odhacza wszystkie życzenia i wiele więcej. Od cichej przekładni. TQ wtapiającej się w naturę począwszy, a na kołach i ramie z włókna węglowego wyposażonej w najwyższej klasy napęd. Shimano. XTR skończywszy, Fuel. EXe 9.9 tylko czeka, by zaatakować. Usprawnione, żwawe i płynnie pracujące zawieszenie. Rock. Shox niesie. Cię gładko po nierównościach, a ciche wspomaganie od. TQ działa jak przyjemny wiatr w plecy, który pomaga na rozrywających nogi podjazdach. Trek. Fuel. EXe 9.9 XTR 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… Wspaniałe osiągi nie wystarczą. Chcesz najlepszego, co branża ma do zaoferowania. Rama i koła z włókna węglowego, napęd. XTR i zawieszenie. Rock. Shox, które zjada kamienie i korzenie na śniadanie—szukasz roweru gotowego na wszystko, który pomoże. Ci w powrocie na szczyt szlaku po kolejnych zjazdach, wyposażonego w silnik tak cichy, że praktycznie jakby go nie było. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh oraz supernowoczesna przekładnia falowa. TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz. LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Widelec. Rock. Shox. Lyrik. Ultimate z. Air. Wiz o skoku 150 mm, ze sprężyną Debon. Air i tłumieniem. Motion. Control oraz damper. Rock. Shox. Super. Deluxe. Ultimate o 140 mm skoku. Ponadto, lekkie i sztywne koła z włókna węglowego z oponami bezdętkowymi oraz najwyższej klasy napęd. Shimano. XTR. Jaki jest. Trek. Fuel. EXe 9.9 XTR? Fuel. EXe 9.9 to rower elektryczny wykraczający ponad istniejące kategorie wyposażony tak, by spełnić potrzeby nawet najbardziej wybrednych rowerzystów. Ułatwia strome podjazdy i nie wyrywa. Cię z momentu, dzięki cichej i wyjątkowo wytrzymałej przekładni. TQ. Jednocześnie nie wygląda jak stereotypowy przerośnięty rower elektryczny i obfituje w najlepsze komponenty, począwszy od kół z włókna węglowego, a na najlżejszej i najwydajniejszej grupie. Shimano. XTR skończywszy. Dlaczego pokochasz. Treka. Fuela. EXe 9.9 2023 Ten wyjątkowy jednoślad pędzi pod górę po cienkiej granicy między zwinnością tradycyjnego roweru górskiego i tego ze wspomaganiem. Otrzymujesz wszystko co najlepsze—ramę z włókna węglowego. OCLV, karbonowe koła, najwyższej klasy zawieszenie i komponenty. Zawieszenie. Rock. Shox wyposażone jest w technologię Air. Wiz, dzięki której jego regulacja to błahostka. Mały, ale mocny silnik. TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza. Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do. Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie. Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i pracują intuicyjnie. Mały. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni. TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne elementy precyzyjne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są niewielkie i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, trwałość i niewielki rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, świetnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator. Range. Extender. Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator. Akumulator 360 Wh zapewnia. Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane techniczne* Rama. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino. Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Lyrik. Ultimate, Air. Wiz, sprężyna. Debon. Air, tłumienie. Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle. Stealth, 150 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Super. Deluxe. Ultimate. Air. Wiz, damper. RCT2, 205 mm x 60 mm. Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. Pro 30, z włókna węglowego. OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm. Koło tylne. Bontrager. Line. Pro 30, z włókna węglowego. OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta. Rapid. Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty. Shimano. Micro. Spline, Boost148, oś przelotowa 1…