Trek. Fuel. EXe 9.8 XT 2023 Deep. Smoke. L[=]

44438,99 

Trek. Fuel. EXe 9.8 XT to zupełnie nowa klasa roweru górskiego, którego kompaktowy napęd przystosowuje się do. Twojego stylu jazdy i przekazuje moc w praktycznie niedostrzegalny sposób. Wyposażony jest w małą, ale mocną przekładnię TQ, która zapewnia wspomaganie, gdy go potrzebujesz, ale na zjazdach kompletnie znika, dając. Ci wrażenia z jazdy jak na rasowym rowerze na szlaki. Dzięki ramie z włókna węglowego maszyna jest lekka i responsywna, a usprawnione zawieszenie. Rock. Shox połączone ze sprawnością Shimano. XT w zmianie biegów dopełnia komplet, zapewniając idealną równowagę sprawności i ceny. Trek. Fuel. EXe 9.8 XT 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… Jeździsz na szlakach i szukasz kombinacji najlepszych cech rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Nie masz zamiaru poświęcić zwinności, by zyskać na mocy, ale chętnie skorzystasz z lekkiego wspomagania na podjazdach. Doceniasz najnowocześniejsze technologie i interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz. LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Dodatkowo, widelec. Rock. Shox. Lyrik. Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną Debon. Air i tłumieniem. Charger 2.1 RC oraz damper. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ o skoku 140 mm. Wszystko to zwieńczone precyzyjną zmianą biegów i modulacją opartego na. Shimano. XT napędu. Jaki jest. Fuel. EXe? Fuel. EXe 9.8 to rower elektryczny, który powstał z myślą o szlakach, dzięki czemu żwawo i radośnie pokonuje zjazdy oraz zapewnia intuicyjne wspomaganie przystosowujące się do. Twojego sposobu podjeżdżania. Wyposażony jest w małą i mocną przekładnię TQ, która pracuje cicho i nie odrywa. Twojej uwagi od szlaku, a całość dopełnia precyzyjna zmiana biegów. Shimano. XT, koła z włókna węglowego i usprawnione zawieszenie. Twoje pieniądze trafiają w kluczowe punkty maszyny. Dlaczego pokochasz. Treka. Fuel. EXe 9.8  2023 Tworzy idealną równowagę między rowerem tradycyjnym i elektrycznym, oferując przystosowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a jednocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach. Mała, ale mocna przekładnia. TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza. Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do. Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie. Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski. Dzięki usprawnionemu zawieszeniu. Rock. Shox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po trudnych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg. Mały. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni. TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne elementy precyzyjne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są niewielkie i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, trwałość i niewielki rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, świetnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator. Range. Extender. Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator. Akumulator 360 Wh zapewnia. Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane techniczne* Rama. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino. Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Lyrik. Select+, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm. Maxle. Stealth, 150 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ RT, 205 mm x 60 mm. Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. Elite 30, włókno węglowe. OCLV Mountain. Carbon, Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelot…

Opis

Trek. Fuel. EXe 9.8 XT to zupełnie nowa klasa roweru górskiego, którego kompaktowy napęd przystosowuje się do. Twojego stylu jazdy i przekazuje moc w praktycznie niedostrzegalny sposób. Wyposażony jest w małą, ale mocną przekładnię TQ, która zapewnia wspomaganie, gdy go potrzebujesz, ale na zjazdach kompletnie znika, dając. Ci wrażenia z jazdy jak na rasowym rowerze na szlaki. Dzięki ramie z włókna węglowego maszyna jest lekka i responsywna, a usprawnione zawieszenie. Rock. Shox połączone ze sprawnością Shimano. XT w zmianie biegów dopełnia komplet, zapewniając idealną równowagę sprawności i ceny. Trek. Fuel. EXe 9.8 XT 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… Jeździsz na szlakach i szukasz kombinacji najlepszych cech rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Nie masz zamiaru poświęcić zwinności, by zyskać na mocy, ale chętnie skorzystasz z lekkiego wspomagania na podjazdach. Doceniasz najnowocześniejsze technologie i interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz. LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Dodatkowo, widelec. Rock. Shox. Lyrik. Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną Debon. Air i tłumieniem. Charger 2.1 RC oraz damper. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ o skoku 140 mm. Wszystko to zwieńczone precyzyjną zmianą biegów i modulacją opartego na. Shimano. XT napędu. Jaki jest. Fuel. EXe? Fuel. EXe 9.8 to rower elektryczny, który powstał z myślą o szlakach, dzięki czemu żwawo i radośnie pokonuje zjazdy oraz zapewnia intuicyjne wspomaganie przystosowujące się do. Twojego sposobu podjeżdżania. Wyposażony jest w małą i mocną przekładnię TQ, która pracuje cicho i nie odrywa. Twojej uwagi od szlaku, a całość dopełnia precyzyjna zmiana biegów. Shimano. XT, koła z włókna węglowego i usprawnione zawieszenie. Twoje pieniądze trafiają w kluczowe punkty maszyny. Dlaczego pokochasz. Treka. Fuel. EXe 9.8  2023 Tworzy idealną równowagę między rowerem tradycyjnym i elektrycznym, oferując przystosowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a jednocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach. Mała, ale mocna przekładnia. TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza. Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do. Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie. Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski. Dzięki usprawnionemu zawieszeniu. Rock. Shox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po trudnych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg. Mały. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni. TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, ale pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, ale jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne elementy precyzyjne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są niewielkie i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, trwałość i niewielki rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są stosowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, świetnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator. Range. Extender. Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator. Akumulator 360 Wh zapewnia. Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane techniczne* Rama. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino. Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Lyrik. Select+, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm. Maxle. Stealth, 150 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ RT, 205 mm x 60 mm. Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. Elite 30, włókno węglowe. OCLV Mountain. Carbon, Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelot…