Opona. MTB Maxxis. Aggressor. WT TR DD

281,79 

Opona. MTB Maxxis. Aggressor. Aggressor jest przeznaczony do bardzo szybkich, nowoczesnych tras dla rowerów górskich. Wyrafinowana konstrukcja knagi zapewnia dodatkowe krawędzie chwytające, a wzmocnione knagi boczne zapewniają większą stabilność w szybkich narożnikach. Uniwersalny strój, który nadaje się do wszystkiego, od łatwych tras po trudne kursy enduro. Double. Down. Opony dwuwarstwowe są skonstruowane jak opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wkładką butylową w ścianie bocznej. Jednak dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są one znacznie lżejsze od opon zjazdowych, znacznie bardziej stabilne i wytrzymałe niż opony. TR + EXO, a tym samym idealne na twarde trasy. Enduro. Dual. Compound  Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na pasek bieżnikowy. Planujemy układ mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon. Tubeless-Ready. Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to lepszą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony. MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne opony „Tubeless. Ready”. Stopka naszych opon. TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak prawdziwa opona bezdętkowa. UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu. Wide. Trail. Konstrukcja. Wide. Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony. Maxxis. WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm. Dane techniczne: rozmiar: 29×2,5 Dual. Compound. Wide. Trail (WT) Tubeless. Ready (TR) Dual. Ply 120 TPI (DD)

Description

Opona. MTB Maxxis. Aggressor. Aggressor jest przeznaczony do bardzo szybkich, nowoczesnych tras dla rowerów górskich. Wyrafinowana konstrukcja knagi zapewnia dodatkowe krawędzie chwytające, a wzmocnione knagi boczne zapewniają większą stabilność w szybkich narożnikach. Uniwersalny strój, który nadaje się do wszystkiego, od łatwych tras po trudne kursy enduro. Double. Down. Opony dwuwarstwowe są skonstruowane jak opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wkładką butylową w ścianie bocznej. Jednak dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są one znacznie lżejsze od opon zjazdowych, znacznie bardziej stabilne i wytrzymałe niż opony. TR + EXO, a tym samym idealne na twarde trasy. Enduro. Dual. Compound  Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na pasek bieżnikowy. Planujemy układ mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon. Tubeless-Ready. Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to lepszą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony. MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne opony „Tubeless. Ready”. Stopka naszych opon. TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak prawdziwa opona bezdętkowa. UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu. Wide. Trail. Konstrukcja. Wide. Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony. Maxxis. WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm. Dane techniczne: rozmiar: 29×2,5 Dual. Compound. Wide. Trail (WT) Tubeless. Ready (TR) Dual. Ply 120 TPI (DD)