Description
Ceramiczny suport. Ceramic. Speed PF4630 PF46-68/79/86-30 – czarny. Suport. Ceramic. Speed PF4630 Coated do montażu korb 30 mm w ramie. PF30A, 386EVO lub. BBRight o szerokości suportu od 68 do 86 mm i średnicy skorupy 46 mm ma płynnie pracujące łożyska ceramiczne i metalowe. PF30, PF30A, 386EVO lub wyścigi. Dane techniczne: Zastosowanie: Droga, triatlon i jazda na czas. Typ: Pressfit. PF30, Pressfit. PF30A, BBRight. PF30, BB386EVO Średnica skorupy: 46 mm. Szerokość skorupy: 68 mm, 73 mm, 79 mm, 86,5 mm Średnica osi: 30 mm. Wkrocz na nowe i odmienione wrażenia z jazdy. Sztywność, niskie tarcie i niezrównana żywotność są zawarte w doskonałej niezawodności zapewnianej przez suporty. Ceramic. Speed. Wszystkie łożyska. Ceramic. Speed są sparowane z wysokiej jakości kulkami. Ceramic. Speed i są wciskane w lekkie aluminiowe kubki. Zapewnia to najszybszą jazdę i największą oszczędność energii. Łożyska ceramiczne. Ceramic. Speed. Kulki ceramiczne. Ceramic. Speed są bardziej okrągłe, twardsze, gładsze, lżejsze i bardziej sprężyste niż kulki stalowe i kulki ceramiczne innych producentów. Dzięki temu łożyska ceramiczne. Ceramic. Speed wytrzymują od 3 do 5 razy dłużej niż inne łożyska dostępne na rynku. Wszystkie łożyska. Ceramic. Speed są produkowane ręcznie w. Danii w warunkach pomieszczeń czystych i podlegają ścisłej czteroetapowej procedurze kontrolnej. Między innymi wielkość kulek ceramicznych jest sprawdzana z dokładnością do tysięcznej milimetra. Testy są następnie przeprowadzane w laboratorium lub najlepiej przez profesjonalistów w treningu i zawodach. Suporty. Ceramic. Speed gwarantują najniższe możliwe tarcie, zoptymalizowane przenoszenie mocy i maksymalną trwałość, a także pomagają oszczędzić waty i szybciej dotrzeć do mety. Nie chodzi o sekundy, chodzi o minuty! Produkty. Coated. Ceramic. Speed Coated oferują najwyższą wydajność i trwałość. Osiąga się to dzięki unikalnej powłoce, która zwiększa twardość bieżni, dzięki czemu w połączeniu z gładkością łożysk kulkowych. Ceramic. Speed praktycznie nie występuje zużycie łożyska. Powłoka jest warstwą metalu, która jest o 75% twardsza niż stal hartowana. Jest nakładany bardzo cienko (0,003 mm) i równomiernie na całej powierzchni bieżni i jest stosowany zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie w celu uzyskania optymalnych rezultatów.