Trek. Slash 9.8 2023 Satin. Baja. Yellow. L[=]

31207,99 

Trek. Slash 9.8 2023 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby. Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od. Rock. Shox sprawiają, że ta maszyna o dużym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa. Trek. Slash 9.8 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a najważniejsza jest dla. Ciebie wydajność regulowanego zawieszenia i precyzyjny, potężny napęd. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ RT, a także nowy amortyzator. Rock. Shox. ZEB z wyjątkowo sztywnymi 38 mm goleniami. Napęd. Shimano. XT z 12 biegami nad wyraz płynnie zmieniający przełożenia za jednym ruchem kciuka oraz koła. Line. Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid. Drive umożliwiającą szybkie przyspieszanie w momentach, w których najbardziej go potrzebujesz. Jaki jest. Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Otrzymujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, przeważnie zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w pakiecie z zupełnie nową ramą. W przypadku. Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód! Dlaczego pokochasz. Treka. Slash 9.8 2023 Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu. Rock. Shox. ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala. Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy. Nowe, demontowane zabezpieczenie. Knock. Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu. Dane techniczne. Rama. Rama i widełki tylne z włókna węglowego. OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock. Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Control. Freak, osłona rury dolnej. Carbon. Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino. Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. ZEB Select+, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle. Stealth, 170 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm. Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła  Koło przednie. Bontrager. Line. Elite 30, włókno węglowe. OCLV Mountain. Carbon, Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm. Koło tylne. Bontrager. Line. Elite 30, z włókna węglowego. OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta. Rapid. Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty. Shimano. Micro. Spline, Boost148, oś przelotowa 12 mm. Zacisk tylny. Bontrager. Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia. Opona. Rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager. SE5 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50″ Rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager. SE6 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50″ Element opony. Uszczelniacz. Bontrager. TLR, 177 ml. Maks. rozmiar opon. Rama: 29 x 2,50″ Widelec: Patrz specyfikacja producenta. Napęd  Manetka. Shimano. XT M8100, 12-rzędowy. Przerzutka tylna. Shimano. XT M8100, długi wózek. Korba. Shimano. XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości. Wkład suportu. Shimano. BB-MT501 BSA Kaseta. Shimano. XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch. Shimano. Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy. Maks. wielkość zębatki. Maks.: 34T, Min. 28T Komponenty. Siodełko. Bontrager. Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm. Sztyca. Rozmiar: S Bontrager. Line. Elite. Dropper, 100 mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości. Rozmiar: M, ML Bontrager. Line. Elite. Dropper, 150 mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości. Rozmiar: L Bontrager. Line. Elite. Dropper, 170mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości. Rozmiar: XL Bontrager. Line. Elite. Dropper, 200mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości. Kierownica. Bontrager. Line. Pro, włókno węglowe. OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm. Chwyty. Bontrager. XR Trail. Pro, stop aluminium z obejmą Wspornik kierownicy. Bontrager. Line. Pro, 35 mm,…

Opis

Trek. Slash 9.8 2023 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby. Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od. Rock. Shox sprawiają, że ta maszyna o dużym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa. Trek. Slash 9.8 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a najważniejsza jest dla. Ciebie wydajność regulowanego zawieszenia i precyzyjny, potężny napęd. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ RT, a także nowy amortyzator. Rock. Shox. ZEB z wyjątkowo sztywnymi 38 mm goleniami. Napęd. Shimano. XT z 12 biegami nad wyraz płynnie zmieniający przełożenia za jednym ruchem kciuka oraz koła. Line. Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid. Drive umożliwiającą szybkie przyspieszanie w momentach, w których najbardziej go potrzebujesz. Jaki jest. Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Otrzymujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, przeważnie zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w pakiecie z zupełnie nową ramą. W przypadku. Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód! Dlaczego pokochasz. Treka. Slash 9.8 2023 Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu. Rock. Shox. ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala. Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy. Nowe, demontowane zabezpieczenie. Knock. Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu. Dane techniczne. Rama. Rama i widełki tylne z włókna węglowego. OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock. Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Control. Freak, osłona rury dolnej. Carbon. Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino. Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. ZEB Select+, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle. Stealth, 170 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm. Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła  Koło przednie. Bontrager. Line. Elite 30, włókno węglowe. OCLV Mountain. Carbon, Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm. Koło tylne. Bontrager. Line. Elite 30, z włókna węglowego. OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta. Rapid. Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty. Shimano. Micro. Spline, Boost148, oś przelotowa 12 mm. Zacisk tylny. Bontrager. Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia. Opona. Rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager. SE5 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50″ Rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager. SE6 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50″ Element opony. Uszczelniacz. Bontrager. TLR, 177 ml. Maks. rozmiar opon. Rama: 29 x 2,50″ Widelec: Patrz specyfikacja producenta. Napęd  Manetka. Shimano. XT M8100, 12-rzędowy. Przerzutka tylna. Shimano. XT M8100, długi wózek. Korba. Shimano. XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości. Wkład suportu. Shimano. BB-MT501 BSA Kaseta. Shimano. XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch. Shimano. Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy. Maks. wielkość zębatki. Maks.: 34T, Min. 28T Komponenty. Siodełko. Bontrager. Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm. Sztyca. Rozmiar: S Bontrager. Line. Elite. Dropper, 100 mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości. Rozmiar: M, ML Bontrager. Line. Elite. Dropper, 150 mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości. Rozmiar: L Bontrager. Line. Elite. Dropper, 170mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości. Rozmiar: XL Bontrager. Line. Elite. Dropper, 200mm skoku, Max. Flow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości. Kierownica. Bontrager. Line. Pro, włókno węglowe. OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm. Chwyty. Bontrager. XR Trail. Pro, stop aluminium z obejmą Wspornik kierownicy. Bontrager. Line. Pro, 35 mm,…