Trek. Slash 7 2023 Mercury. ML

13128,99 

Trek. Slash 7 2023 to korzystna maszyna do all-mountain stworzona do pokonywania singletracku z maksymalną prędkością. Ma porządną aluminiową ramę i sprawne zawieszenie, dzięki którym pokona zakręcone, trudne zjazdy jak żaden inny rower. Trek. Slash 7 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… All-mountain to. Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy oraz wymagające rock gardeny. Szukasz roweru stworzonego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny. Użyte technologie. Aluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock. Block 2.0 i damper. Rock. Shox. Deluxe. Select+ o 160 mm skoku oraz amortyzator. Yari. RC o 170 mm skoku. Ponadto, napęd 1×12 Shimano. Deore/XT, potężne 4-tłoczkowe hamulce. Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła. Line. Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem. Jaki jest. Slash? To może i najbardziej przystępny. Slash w ofercie, ale nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki czemu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe lub wyciągi. Dlaczego pokochasz Trek. Slash 7 2023 Tak samo dobrze czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Slash to idealny rower na zawody enduro, ale daje multum radości na trudniejszych szlakach. Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Nowe, demontowane zabezpieczenie. Knock. Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu. Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół Dane techniczne. Rama. Alpha. Platinum. Aluminium, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock. Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Control. Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino. Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Yari. RC, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Motion. Control. RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm. Maxle. Stealth, 170 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Deluxe. Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm. Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła. Piasta przednia. Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm. Piasta tylna. Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid. Drive 108, bębenek. Shimano. Micro. Spline, Boost148, oś przelotowa 12 mm. Zacisk tylny. Bontrager. Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia. Obręcz. Bontrager. Line. Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, 28 otworów, zawór. Presta. Opona. Bontrager. XR5 Team. Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” Maks. rozmiar opon. Rama: 29 x 2,50″ Widelec: Patrz specyfikacja producenta. Napęd. Manetka. Shimano. SLX M7100, 12-biegowa. Przerzutka tylna. Shimano. XT M8100, długi wózek. Kaseta. Shimano. Deore. M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch. Shimano. Deore. M6100 Maks. wielkość zębatki. Maks.: 34T, Min. 28T Komponenty. Siodełko. Bontrager. Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm. Sztyca. Rozmiar: S Tranz. X JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości. Rozmiar: M, ML Tranz. X JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości. Rozmiar: L, XL Tranz. X JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości. Kierownica. Bontrager. Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm. Chwyty. Bontrager. XR Trail. Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy. Bontrager. Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości. Rozmiar tarczy. Maks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu. Waga. Waga rozmiaru. M – 15.50 kg / 34.18 lbs. Ograniczenie wagowe. Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka rozmiarów. Rozmiar roweru. Wzrost rowerzysty. Wewnętrzna długość nogi. S 153-166 cm 72-79 cm. M 161-172 cm 76-81 cm. M/L 168-179 cm 77-84 cm. L 177-188 cm 83-88 cm. XL 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta. Masy rowerów i ram zostały podane…

Description

Trek. Slash 7 2023 to korzystna maszyna do all-mountain stworzona do pokonywania singletracku z maksymalną prędkością. Ma porządną aluminiową ramę i sprawne zawieszenie, dzięki którym pokona zakręcone, trudne zjazdy jak żaden inny rower. Trek. Slash 7 2023 jest dla. Ciebie, jeśli… All-mountain to. Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy oraz wymagające rock gardeny. Szukasz roweru stworzonego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny. Użyte technologie. Aluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock. Block 2.0 i damper. Rock. Shox. Deluxe. Select+ o 160 mm skoku oraz amortyzator. Yari. RC o 170 mm skoku. Ponadto, napęd 1×12 Shimano. Deore/XT, potężne 4-tłoczkowe hamulce. Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła. Line. Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem. Jaki jest. Slash? To może i najbardziej przystępny. Slash w ofercie, ale nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki czemu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe lub wyciągi. Dlaczego pokochasz Trek. Slash 7 2023 Tak samo dobrze czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Slash to idealny rower na zawody enduro, ale daje multum radości na trudniejszych szlakach. Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Nowe, demontowane zabezpieczenie. Knock. Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu. Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół Dane techniczne. Rama. Alpha. Platinum. Aluminium, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock. Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Control. Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino. Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Yari. RC, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Motion. Control. RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm. Maxle. Stealth, 170 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Deluxe. Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm. Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony) Koła. Piasta przednia. Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm. Piasta tylna. Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid. Drive 108, bębenek. Shimano. Micro. Spline, Boost148, oś przelotowa 12 mm. Zacisk tylny. Bontrager. Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia. Obręcz. Bontrager. Line. Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, 28 otworów, zawór. Presta. Opona. Bontrager. XR5 Team. Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” Maks. rozmiar opon. Rama: 29 x 2,50″ Widelec: Patrz specyfikacja producenta. Napęd. Manetka. Shimano. SLX M7100, 12-biegowa. Przerzutka tylna. Shimano. XT M8100, długi wózek. Kaseta. Shimano. Deore. M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch. Shimano. Deore. M6100 Maks. wielkość zębatki. Maks.: 34T, Min. 28T Komponenty. Siodełko. Bontrager. Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm. Sztyca. Rozmiar: S Tranz. X JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości. Rozmiar: M, ML Tranz. X JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości. Rozmiar: L, XL Tranz. X JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości. Kierownica. Bontrager. Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm. Chwyty. Bontrager. XR Trail. Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy. Bontrager. Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości. Rozmiar tarczy. Maks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu. Waga. Waga rozmiaru. M – 15.50 kg / 34.18 lbs. Ograniczenie wagowe. Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka rozmiarów. Rozmiar roweru. Wzrost rowerzysty. Wewnętrzna długość nogi. S 153-166 cm 72-79 cm. M 161-172 cm 76-81 cm. M/L 168-179 cm 77-84 cm. L 177-188 cm 83-88 cm. XL 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta. Masy rowerów i ram zostały podane…