Trek. Session 8 2024 Satin. Trek. Black. R1

31510,99 

Trek. Session 8 2023 to rower zjazdowy z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Trek. Session 8 2024 jest dla. Ciebie, jeśli… Praktycznie mieszkasz na trasach downhillowych w bike parku i szukasz szybkiego roweru zjazdowego o wybitnej przyczepności, który poradzi sobie z najostrzejszymi z nich dzięki konstrukcji zawieszenia pozwalającej zachować kontrolę od startu do mety. Użyte technologie. Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku z tyłu z damperem. Marzocchi. Bomber, amortyzator 200 mm. Rock. Shox. Boxxer. Select z płynnym tłumikiem. Charger. RC, mocne hamulce 4-tłoczkowe. Code. R i 7-biegowy napęd. SRAM GX. Jaki jest. Session? Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki nowej konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „pedał kickback”, czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia. Dlaczego je pokochasz. Treka. Session. Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności. Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody. Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności. Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru. DH. Dane techniczne. Rama. Alpha. Platinum. Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino. Link, mocowanie na 2 śruby. ISCG 05, Active. Braking. Pivot, oś przelotowa 157 x 12 mm, 200 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Boxxer. Select, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Charger. RC, przesunięcie 46 mm, oś przelotowa 20 x 110 mm, 200 mm skoku. Amortyzator. Rozmiar: R1 Marzocchi. Bomber, sprężyna 400 funtów, 250 mm x 72,5 mm. Rozmiar: R2 Marzocchi. Bomber, sprężyna 450 funtów, 250 mm x 72,5 mm. Rozmiar: R3 Marzocchi. Bomber, sprężyna 500 funtów, 250 mm x 72,5 mm. Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm. Boost. Koło tylne. Bontrager. Line. DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, Rapid. Drive 108, na 6 śrub, bębenek. Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157×12 mm. Zacisk tylny. Bontrager. Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia. Obręcz. Bontrager. Line. DH 30, Tubeless. Ready, 6-bolt, 110x20mm. Boost thru axle. Opona. Bontrager. G5 Team. Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50″ Taśma na obręcz. TLR Bontrager. Napęd. Manetka. SRAM GX DH, 7-biegowa. Przerzutka tylna. SRAM GX DH, średni wózek. Korba. Truvativ. Descendant. DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości. Wkład suportu. SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany. Kaseta. SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch. SRAM PC-1110, 11-rzędowy. Pedał Wellgo. BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie. Komponenty. Siodełko. Bontrager. Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm. Sztyca. Bontrager. Rhythm. Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm. Kierownica. Bontrager. Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm. Chwyty. Bontrager. XR Trail. Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy. Bontrager. Line. Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm. Stery. FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, 1-1/8˝ z góry, 1,5″ z dołu (w zestawie miski korygujące geometrię) Tarcza hamulcowa. Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM Center. Line, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm. Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM Center. Line, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm. Waga  Waga. M – 17.92 kg / 39.51 lbs. Ograniczenie wagowe. Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka rozmiarów. Rozmiar roweru. Wzrost rowerzysty. Wewnętrzna długość nogi. R1 161-175 cm 76-82 cm. R2 174-188 cm 82-88 cm. R3 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta. Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji pr…

Description

Trek. Session 8 2023 to rower zjazdowy z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Trek. Session 8 2024 jest dla. Ciebie, jeśli… Praktycznie mieszkasz na trasach downhillowych w bike parku i szukasz szybkiego roweru zjazdowego o wybitnej przyczepności, który poradzi sobie z najostrzejszymi z nich dzięki konstrukcji zawieszenia pozwalającej zachować kontrolę od startu do mety. Użyte technologie. Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku z tyłu z damperem. Marzocchi. Bomber, amortyzator 200 mm. Rock. Shox. Boxxer. Select z płynnym tłumikiem. Charger. RC, mocne hamulce 4-tłoczkowe. Code. R i 7-biegowy napęd. SRAM GX. Jaki jest. Session? Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki nowej konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „pedał kickback”, czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia. Dlaczego je pokochasz. Treka. Session. Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności. Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody. Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności. Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru. DH. Dane techniczne. Rama. Alpha. Platinum. Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino. Link, mocowanie na 2 śruby. ISCG 05, Active. Braking. Pivot, oś przelotowa 157 x 12 mm, 200 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. Boxxer. Select, sprężyna. Debon. Air, tłumik. Charger. RC, przesunięcie 46 mm, oś przelotowa 20 x 110 mm, 200 mm skoku. Amortyzator. Rozmiar: R1 Marzocchi. Bomber, sprężyna 400 funtów, 250 mm x 72,5 mm. Rozmiar: R2 Marzocchi. Bomber, sprężyna 450 funtów, 250 mm x 72,5 mm. Rozmiar: R3 Marzocchi. Bomber, sprężyna 500 funtów, 250 mm x 72,5 mm. Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm. Boost. Koło tylne. Bontrager. Line. DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, Rapid. Drive 108, na 6 śrub, bębenek. Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157×12 mm. Zacisk tylny. Bontrager. Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia. Obręcz. Bontrager. Line. DH 30, Tubeless. Ready, 6-bolt, 110x20mm. Boost thru axle. Opona. Bontrager. G5 Team. Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50″ Taśma na obręcz. TLR Bontrager. Napęd. Manetka. SRAM GX DH, 7-biegowa. Przerzutka tylna. SRAM GX DH, średni wózek. Korba. Truvativ. Descendant. DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości. Wkład suportu. SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany. Kaseta. SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch. SRAM PC-1110, 11-rzędowy. Pedał Wellgo. BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie. Komponenty. Siodełko. Bontrager. Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm. Sztyca. Bontrager. Rhythm. Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm. Kierownica. Bontrager. Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm. Chwyty. Bontrager. XR Trail. Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy. Bontrager. Line. Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm. Stery. FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, 1-1/8˝ z góry, 1,5″ z dołu (w zestawie miski korygujące geometrię) Tarcza hamulcowa. Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM Center. Line, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm. Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM Center. Line, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm. Waga  Waga. M – 17.92 kg / 39.51 lbs. Ograniczenie wagowe. Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka rozmiarów. Rozmiar roweru. Wzrost rowerzysty. Wewnętrzna długość nogi. R1 161-175 cm 76-82 cm. R2 174-188 cm 82-88 cm. R3 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta. Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji pr…