Trek. Slash 9.8 GX AXS T-TYPE 2024 gen 6 Daintree. ML

38883,99 

Trek. Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego. OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia. Rock. Shox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo rower wyposażony jest w bezprzewodowy napęd. SRAM GX AXS Transmission, który gwarantuje precyzyjne przerzucanie nawet pod naciskiem. Trek. Slash 9.8 GX AXS T-Type jest dla. Ciebie, jeśli… Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, aby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się zalety bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem. Rock. Shox. ZEB Select+ ze sprężyną Debon. Air i damperem. Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi. SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana. Bontrager. Line. Dropper i zestaw mieszanych kół karbonowych. Bontrager. Line. Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid. Drive. Jaki jest. Slash? Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu ulepszonych komponentów będą zachwyceni modelem. Slash 9.8 GX AXS T-Type. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz. Treka. Slash 9.8 GX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje. Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania. Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach. Rama i koła z włókna węglowego. OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy. Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości. Możesz zmodyfikować rower. Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając. Mino. Link, regulowanego współczynnika dźwigni oraz opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja techniczna* Rama. Rozmiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe. OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria. Mino. Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active. Braking. Pivot, uniwersalny hak. UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku. Rozmiar: XL Włókno węglowe. OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria. Mino. Link, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active. Braking. Pivot, uniwersalny hak. UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. ZEB Select+, sprężyna. Debon. Air, tłumienie. Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle. Stealth, 170 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Vivid. Select+, 230 x 65 mm. Maks. kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. Elite 30, włókno węglowe. OCLV Mountain. Carbon, Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm. Koło tylne. Bontrager. Line. Elite 30, z włókna węglowego. OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta. Rapid. Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek. SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm. Opona. Rozmiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager. SE5 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5×2,50″ Rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager. SE6 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” Element opony. Uszczelniacz. Bontrager. TLR, 177 ml. Taśma na obręcz. Bontrager. TLR Maks. rozmiar opon. Rama: 2,50”, Widelec: Patrz specyfikacja producenta. Napęd…

Opis

Trek. Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego. OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia. Rock. Shox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo rower wyposażony jest w bezprzewodowy napęd. SRAM GX AXS Transmission, który gwarantuje precyzyjne przerzucanie nawet pod naciskiem. Trek. Slash 9.8 GX AXS T-Type jest dla. Ciebie, jeśli… Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, aby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się zalety bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół. Użyte technologie. Rama z włókna węglowego. OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem. Rock. Shox. ZEB Select+ ze sprężyną Debon. Air i damperem. Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem. Rock. Shox. Super. Deluxe. Select+. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi. SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana. Bontrager. Line. Dropper i zestaw mieszanych kół karbonowych. Bontrager. Line. Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid. Drive. Jaki jest. Slash? Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu ulepszonych komponentów będą zachwyceni modelem. Slash 9.8 GX AXS T-Type. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz. Treka. Slash 9.8 GX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje. Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania. Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach. Rama i koła z włókna węglowego. OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy. Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości. Możesz zmodyfikować rower. Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając. Mino. Link, regulowanego współczynnika dźwigni oraz opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja techniczna* Rama. Rozmiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe. OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria. Mino. Link, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active. Braking. Pivot, uniwersalny hak. UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku. Rozmiar: XL Włókno węglowe. OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria. Mino. Link, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active. Braking. Pivot, uniwersalny hak. UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku. Widelec. Rock. Shox. ZEB Select+, sprężyna. Debon. Air, tłumienie. Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle. Stealth, 170 mm skoku. Amortyzator. Rock. Shox. Vivid. Select+, 230 x 65 mm. Maks. kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła. Koło przednie. Bontrager. Line. Elite 30, włókno węglowe. OCLV Mountain. Carbon, Tubeless. Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm. Koło tylne. Bontrager. Line. Elite 30, z włókna węglowego. OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta. Rapid. Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek. SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm. Opona. Rozmiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager. SE5 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5×2,50″ Rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager. SE6 Team. Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Tubeless. Ready, ściany boczne. Core. Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” Element opony. Uszczelniacz. Bontrager. TLR, 177 ml. Taśma na obręcz. Bontrager. TLR Maks. rozmiar opon. Rama: 2,50”, Widelec: Patrz specyfikacja producenta. Napęd…